. . .

..

 

آدمهایی هستند که به خاطر مذهبشون همواره اهانتها رو میبخشند.. ولی هرگز اونها رو فراموش نمیکنند/ من سرشت چندان نیکی ندارم تا اهانت رو ببخشم.. ولی همواره فراموش میکنم.

 

.

 پ. ن در رابطه با عنوان این پست: این جمله یکی از معروفترین حرفهای "نیوتن" و نشاندهنده ی "تجربه گرایی" او است. معنی جمله این هست که: من فرضیه نمیسازم. در واقع به زبون خودمونیتر یعنی : من فرضیه رو از جیب خودم در نمیارم.

 

نظرات  (۲)

نه.قبول نیست.من دقیقا مینویسم که تاییدیه های ذهنم رو به نمایش بذارم.نه ببینم کسی تایید میکنه یا نه.وگرنه با مسیج برات کامنت میذارم!
پاسخ:

مسیج که عالیه...

چرا فاتحه ی کامنت گذاشتن رو خوندی؟!هرچند که پست هات انقدر سنگینه که چیزی برای کامنت گذاشتن نمی مونه.همون موقع که رو در رو باهات حرف میزدم از بیشتر چیزایی که توی سرت میگذشت خبردار نمی شدم.چه برسه به الان.
پاسخ:

سلام. تعویق کامنت یعنی هر کس،خودش، با فکر خودش، مطلب رو بخونه.

رغبت خوندن با کامنت گذاشتن، میپره.

اینطوری منم از تایید طلبی، فاصله میگیرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی