. . .

..

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

 

خودم را مجرم میدانم وقتی به تمام آن چیزهایی فکر میکنم که آدم از دیگران یاد میگیرد تا خوشبخت باشد و تازه خوشبخت هم نباشد.

.

.پ. ن ربی زدنی علما و حکما و ألحقنی بالصالحین

چه کسی بر ما شهادت خواهد داد؟ آثارمان؟ افسوس! چه کسی؟ هیچکس. هیچکس. مگر دوستانی که ما را در لحظه­ی لطف و عطا دیده­اند، لحظه­ای که قلب به طور کامل، خودش را وقف دیگری میکند. یعنی آنهایی که ما را دوست میدارند... ولی عشق ساکت است: هر انسانی، ناشناخته از این جهان میرود.

 .

.

آ. کامو

.... ناچارم برایت دعا کنم
از فرط عشق بمیری

 

ر. زرین

"نمیتوانم بگویم که از انتقاد ناراحت نمیشوم یا برایم مهم نیست...فقط راهِ دور زدن را یاد گرفته­ام: لبخند ...علی رغم خستگی ام...این کار به نظرم زیبا می آید. آدمهای دور و برم گاهی آزرده و گاهی شرمنده میشوند...رفتار من مستحق مجازات است..اعتراف میکنم ..آنها رفتار جوانمردانه ای دارند و من آنها را ستایش میکنم".

 

 

جایی هست/ که آنجا/ آرام/ آرام تر از همیشه/ دستخوش نگاه و سکوت میشوم...

.

.

پ. ن

 

بسم الله الذی خلق النور من النور

یعنی نور، از خودِ نور، به وجود می آید/ نور، خود را تولید میکند/ نور (در هیئت موج) از دو میدان که مدام همدیگر را تولید میکنند درست شده است/ میدان الکتریکی/ میدان مغناطیسی/ نور، چشمه ی نور است.

.

.

پ. ن          

  ! love is a moment, but what a moment 

.

.

 

 آسمون به زمین نیومده/ چیزی نشده که/ خودم دو شیفت کار میکنم/ برات لباس بدون وصله میخرم/ اگرم میخوای مستقل باشی/ خوب بیا دمِ داروخونه آدامس بفروش/ بعدم ناسلامتی ما به خدا اعتماد و اعتقاد داریم/ توکل کن، توکل

 

پ. ن به کجا چنین شتابان

پ. ن بهروز بقایی فیلمو دیدنی کرد...